Yapay Zekâ, Distopya ve Üçlü Priz - Olmaz Öyle Saçma Şey Z - S04B12

  görünümler 150,020

Flu TV

6 aylar önce

Artık gelsin de hayatımızın merkezine yerleşsin dediğimiz yapay zekâ teknolojisinin nasıl olacağına, nelere yol açacağına dair farklı ve gerçekçi yaklaşan "Next" 8 Ekim Perşembe 21.30'da FX kanalında başlıyor.
Detaylar için FX Türkiye’nin Instagram sayfasını ve web sitesini ziyaret edebilirsiniz:
fxtvturkiye
www.foxchannels.com.tr/diziler/fx/next
FluTV "Dünyanın En Otantik İçeriklerini Sunan" yepyeni bir dijital platformdur. Videolardan haberdar olmak için lütfen abone olun➡ bit.ly/FluTv
#OlmazÖyleSaçmaŞeyZ #İlkerCanikligil #DistopyaYapayZeka
Olmaz Öyle Saçma Şey Z serimizin diğer videolarını izlemek için:
➡olmaz.flutv.online
Yapay Zekâ, Distopya ve Üçlü Priz - Olmaz Öyle Saçma Şey Z S03B Videomuzu beğendiyseniz en güncel diğer içeriklerimize göz atabilirsiniz.
➡Ben Liberal Gördüm! - Cem Toker - Aydaki Adam: İlker Canikligil - B18
trpost.info/list/video/l6apla6X4MDWZWM.html
➡Ruhun Kâşifi Dostoyevski - Yazar Burada Ne Demek İstemiş? - Aytuğ Akdoğan B02
trpost.info/list/video/qKmEgK2K1rvTaZY.html
➡PARA NEDİR? - Olmaz Öyle Saçma Ekonomi - Prof. Dr. Emre Alkin - B01
trpost.info/list/video/e5ptkG-Fspy1YoA.html
➡Mağaranın Dışı - Olmaz Öyle Saçma Felsefe
trpost.info/list/video/dqaNgaqGv5OapnQ.html
➡Özgür Özel - Yalın Alpay'la Net Siyaset B01
trpost.info/list/video/YMSthph7y9Wupp4.html
➡Lars von Trier - Olmaz Öyle Saçma ŞeyZ
trpost.info/list/video/aZatpZmT1Ly8g4w.html
Kanalımıza katılın: uye.flutv.me
Patreon destek sayfamız: flutv.me
Kanal: flutv.online
Twitter: flutivi
Instagram: flutv.online

YORUMLAR
Fantastik Uzak Evren
Fantastik Uzak Evren Aylar önce
görüyormusun bak neler yapıyorum
Yksfizik
Yksfizik Aylar önce
kına yakan robot
Recep Mutlu
Recep Mutlu 2 aylar önce
ben de küçükken kaza geçirmiştim, Duygu'nun aksine ben kaçmaya çalışmıştım ve aracı kullanan kişi de benim kaçtığım tarafa manevra yapmıştı. Bazen kaçmak da pek işe yaramıyor :)
Furkan Erol
Furkan Erol 2 aylar önce
Sevgili İlker Canikligil, lütfen şu geoffrey nin gülmesine izin vermeyin. Çok çok fazla irite oluyorum. Programı izleyemiyorum.
gezgiç adam
gezgiç adam 2 aylar önce
lan şu arkada gülen oğlan, adam gibi gülsün uyuz ediyor bitmiş fren diskleri gibi gıcır gıcır
GMÇ VEİLO
GMÇ VEİLO 2 aylar önce
Alan Turing adamdır.
sevda albayrak
sevda albayrak 2 aylar önce
Daha az gülseniz video süper olacak. Çok gereksiz gülüşmeler.
Emre Beyaz
Emre Beyaz 2 aylar önce
hocam person of interest den nasıl bahsetmezsiniz çok şaşırdım
Hüseyin Kaplan
Hüseyin Kaplan 2 aylar önce
Neşeli ve esprili bir mizacınızın olması, beni de neşelendiriyor. Böyle kimseler azınlıkta kalsalar ve yadırgansalar da mizahta ısrarcıyız elbet. Videolarınızı izlerken neşeli bilgiler öğreniyorum, fakat gülmekten yoruluyorum hocam. Başarılarınızın devamını diliyorum, varolun, sağolun.
melodikas anonimos
melodikas anonimos 2 aylar önce
Bilim ve Kurgu dolu yıllardan geçiyoruz yakın zamanda hiç bir şeye şaşırma ihtiyacı duymayan insanların olacağız gibi...Yani bizi kurguluyorlar aslında teknoloji, bilim, gıda, sağlık alanlarında kuşatılmış haldeyiz ne yazık ki özgür olmayı bile artık bilemeyen bir tür oluyoruz üzgünüm.😢 Sonuna kadar Uyumsuzluk diyorum 🌲☀️🍁
Sinemakinist
Sinemakinist 3 aylar önce
Savaş robotlarında şehitlik kavramı konusunda ne düşünüyorsunuz hocam
yasemin bakal
yasemin bakal 3 aylar önce
23.06 'Dünyada elektrik kalmadı diyorum, ününüz kalmadı diyorsun, oğlum buzdolabı yok buzdolabı, ne yiyicen ne içicen ?!?!
Noxus
Noxus 3 aylar önce
şu adamın dalga geçmediği bir ben kalmışım, her fırsatta kötümserim diyor ve bir yıl boyunca güldüğümden daha fazlasını bir videoda gülmüş kim kimi koparıyor :) ayrıca exmachina ve bladerunner nasıl izlenmez atın bu öğrencileri, yapay zeka alırız sana hocam
Homing Bear
Homing Bear 3 aylar önce
Artifişıl intelligınt evet
Osman Dalkıç
Osman Dalkıç 3 aylar önce
Ele geçirmesini önlemeye çalışıyorum tap tup tap tup
Zafer Turan
Zafer Turan 3 aylar önce
Teşekkürler
Mehmet Engin Celep
Mehmet Engin Celep 3 aylar önce
Kaleminizin markası nedir?
Fatma Kangal
Fatma Kangal 3 aylar önce
İlker hocayı yutup algoritmasıyla buldum kötü bir şey değil manyak gibi videoları bitirmeye çalışıyorum.
Özüm
Özüm 3 aylar önce
İlk ütopya aslında Platon'un M.Ö. 375 yılında yazdığı Devlet eserinde oluşturduğu "ideal devlet" yapısıyla ortaya çıkmıştır. Kelime olarak "ütopya" Thomas More tarafından 1516'da icat edilmiştir. Yunancadaki "eu-topos: iyi yer" ve "ou-topos: hiçbir yer" kelimelerini bir araya getirerek "ütopya" kelimesini oluşturmuş ve bu iki anlamdan (iyi yer ve hiçbir yer) tek bir anlam çıkarmıştır: "var olmayan mükemmel yer". Distopyalar ise bu "mükemmel" yerlerin eleştirileri olarak doğmuştur. İlk distopya örneği Johnathan Swift'in 1726'da yazdığı (kendi zamanında distopya olarak değerlendirilmese de) Gulliver'in Maceraları adlı eserdir. Çünkü hayali bir dünyada geçen politik, toplumsal ve dini yozlaşmaları hicvederek eleştirmiştir. Daha sonra 20. yy ile birlikte savaşlar, totaliter rejimler gibi dünyayı sarsan majör olaylar ile birlikte ütopyalar bir bir distopyaya dönüşmüş ve yeni bir tür olarak kabul görmüştür. Dünyayı saran karamsarlık, korku, yozlaşma, otoriter rejimlerin baskısı ve umutsuzluk distopyaların en temel eleştiri konuları olmuştur. Distopik filmler arasında da en önemlilerinden biri de 1985 yılında gösterime giren (aslında Orwell'in 1984'üne ithafen 1984 yılında yayınlanmak istense de yönetmenin yaşadığı bazı bürokratik sorunlardan dolayı ancak '85 yılında gösterime girebilmiş) Terry Gilliam'ın "Brazil" filmidir. Orwell'den ilham alarak 80ler İngilteresinin IRA, bürokrasi, teknoloji gibi konularını distopik açıdan ele almıştır. Bu arada; "artificial inteligent" değil "artificial inteligence". :)
Fatma Coskun
Fatma Coskun 4 aylar önce
Ilker hocam, flu tvnin duzenli olmasini istiyorsaniz her seriyi her hafta belirli bir programda yayinlasaniz. Benim kafamda her sey cok daginik, ne cikarsa onu izliyorum. Ama takip edemiyorum.
Flu TV
Flu TV 4 aylar önce
Yetisemeyiz ki
hector b
hector b 4 aylar önce
Hahaytt her'ü begenmeyen birini buldum sonunda
rm öz
rm öz 4 aylar önce
20 dklık videonun 15 dksı kahkaha. Fazla geyik ahengi bozuyor
Guruzof Grad
Guruzof Grad 4 aylar önce
Geoffry, Enver kahvecioğlu mu?
Mert Serim
Mert Serim 4 aylar önce
verdim ferudun abiye sukuyu
Müzofren
Müzofren 4 aylar önce
İlker hocam; Bence korkusunu en az yaşayacağınız şeylerden birisi elektrik olmalı. Güneş paneli, rüzgar türbini konvertörler falan işimizi uzun bir süre görür ama interneti rüyamızda görürüz.
its_olvido
its_olvido 4 aylar önce
Yaptığınız işe çok saygı duyuyorum. Bu hizmeti sunduğu için bütün Flu TV ekibine teşekkür ederim. Yolumun sizinle kesişmesi için çabalayacağım, umarım bir gün sizinle kontak kurabilirim.
S M
S M 4 aylar önce
Yapay zeka algoritmadir
Mahmut TEL
Mahmut TEL 4 aylar önce
Kim ulen bu cefri
Oktay Cesur
Oktay Cesur 4 aylar önce
Google, Facebook gibi şirketlerin kullandığı reklam amaçlı algortimalar tam olarak bir yapay zeka örneği. Büyük veri ve makine öğrenmesi gibi yaklaşımlar ile bir insanın sizi gözlemleyip, tecrübe ve sezgileri ile harmanlayarak ulaşacağı "bu kişinin şu ürünleri alma potansiyeli yüksek" çıkarımını yapabilmektedirler. İnsana ait bilişsel bir özelliği taklit edebilmekte ve geliştirebilmekteler. Bu şekilde belli amaca yönelik spesifik özellikler yapay zeka tanımına uygun aslında. Yapay zekanın bilinç kazanması ve varoluş amacı edinmesi ayrı bir tartışma konusu.
Tost
Tost 4 aylar önce
ben niye bu adamı sanki yıllar önceden tanıyormuş gibi hissediyorum
Melis Demir
Melis Demir 4 aylar önce
biri cok kötü gülüyor.. ama tavsiye edilen filmler müthiş 👍
The Man
The Man 4 aylar önce
Duygu ne kadar da tatlı bir hatun 😍😍
Anton
Anton 4 aylar önce
abicim gülün eğlenin neşeniz eksik olmasın ama video uzun ve sırf kahkaha duymaktan yoruldum
Patricia Tehan
Patricia Tehan 4 aylar önce
"Dislike"taki "dis" ile "dystopia"daki "dys"in aralarında fark var. İkisi ayrı kökten geliyorlar. "Dislike"taki "dis" latinceden kaynaklı ve "eksik, zıt" anlamına geliyor (işte "disinterested" tarfasız demek, "dishonest" dürüstlüğün eksikliği demek, ve "dislike" beğenmenin zıtı demektir). Ama "dystopia"daki "dys" yunancadan geliyor ve "kötü" anlamına gelmektedir. Sonuç, "dystopia", "kötü yer" anlamına gelmektedir. Birbirine benzerse bile, "dystopia" ile "dislike"ın aralarında pek bir bağlantı yoktur.
Enes Gokce
Enes Gokce 4 aylar önce
20:59 tavsiye algoritmaları (recommendation algorithms) da yapay zekadır. Yapay zeka genel şemsiyedir bunların hepsine verilen isim. Simple linear regression da bir yapay zekadır. Data scientist'im.
Giordano Bruno
Giordano Bruno 4 aylar önce
Merhaba İlker! Serinin tamamını, sırayla seyrediyordum. Ama "oynatma listesi" sıralı olmadığı için bu bölümü de seyretmiş oldum :) Aynı yaştayız. Sadece mesleğinle ilgili değil, konu konuyu açar biçimde, bambaşka konularda da derin araştırmalara dalıp, temel seviyede bilgi edinme ( ama bunu yaparken de, etimoloji dahil birçok detaya girip, beyni overload yükleme) hastalığı, bilmiyorum yaşıt olduğumuz için mi bende de var, anlayamadım. (Bir cümlede bu kadar bağlaç mı olur? Yuh!) Neyse, Allegretto bölümünü yeni seyrettim ama buraya yazayım; abi kaburgayı pişirip yediniz mi? Yoksa Ali abinin kaburgaları mıydı? :) (Filmi eleştirmek haddime olmadığından, ilgisiz aklıma takılanı sorayım dedim. Film, dizi setlerinde yemek sahneleri çekimi sonrası yemekleri ekipteki kimler yiyor bazen düşünüyorum ahahhahaa) Film için aklıma takılan önemsiz başka bir detay; Bekir buzdolabına gidince dondurucu bölümü açıyor. Nedense alt kapağı açıp ürünlerin kese kağıtlarının arasında arar (biz bunu paketlerin arkasından görürüz...) bulamayınca dondurucuya bakar diye düşündüm. Fakat bu eylemi çekmek için bile birkaç saatlik efor, birkaç günlük kurgulama gerekir. 5 dk tüketmemiz ne kolay. Tüm ekibe teşekkür ederim, keyifle seyrediyorum. Son olarak, abi neredesiniz, yokluğunuzda döviz-altın-borsa bile şurusuzca sapıttı bu bir ay içinde.
Zeynep Deniz Yıldırım
Zeynep Deniz Yıldırım 4 aylar önce
Filmleri yazan biri çıkmıştır diye çok umut ettim ama yook :/ z kuşağı modu : üşengeçlik
Hakan
Hakan 5 aylar önce
internetin fişini çekemezsin ne demek arkadaş bal gibi de çekersin.
Ceren Mesut
Ceren Mesut 5 aylar önce
"Kavrrruldum. Canım gitti" -Cefriy
Ruhsuz Kahraman
Ruhsuz Kahraman 5 aylar önce
Bir adet edebiyat cahilinin ingiliz edebiyatını , amerikan edebiyatından üstün gördüğü bir açılış var. Sırf merakımdan soruyorum; poe ve whitman’ı da hariç bırakıyorum. İngiliz edebiyatında kurt vonnegut , steinbeck veya hemingway ayarında hangi edebiyatçıları var acaba ?
Ruhsuz Kahraman
Ruhsuz Kahraman 4 aylar önce
@Pelin Yurul ayrıca sadece vonnegut bunlar kadar eser yazmışlardır.
Ruhsuz Kahraman
Ruhsuz Kahraman 4 aylar önce
@Pelin Yurul bu saydığınız isimlerin hiç birisi saydığım edebiyatçılarla karşılaştırılamazlar. Biraz dubliners den dolayı joyce orya yakışabilir ama diğerleri vasat üstü edeniyatçılar
Pelin Yurul
Pelin Yurul 4 aylar önce
Marry shelley, john milton
Pelin Yurul
Pelin Yurul 4 aylar önce
Orwell, dickens, george elliot, stevenson
Pelin Yurul
Pelin Yurul 4 aylar önce
Wilde, joyce, austen, lord byron
Sarper Aksu
Sarper Aksu 5 aylar önce
Like istediği için like attım like atmamın konuyla ilgisi yok konu şahane olsa da birey ne değildir cevabını vermek istedim. Söyleyeceklerim bu kadar herkese hayırlı kandiller
codname tiger
codname tiger 5 aylar önce
İYİ VİDEO GÜZEL AÇIKLAMA
artı sila
artı sila 5 aylar önce
Bu kanalin diger hocalarini da takip ediyorum hepsi saygi duydugum bilimi onlardan da dinledigim kisiler ama bu ekibe, hocam sizin enerjinize bayildim ordaymis gibi guluyorum.Kesip atiyorsunuz bazen espirilerin basini duyuyorum tahmin ediyorum sonunu yada hayal ediyorum komple konuyu espiriyi baya basarili. Valla sevdim ya daha cok video yapin , harika :)
Ergun Cilesiz
Ergun Cilesiz 5 aylar önce
Zil göndermesi cumhuriyet tarihinin en iyi gondermesidir
Furkan Yaman
Furkan Yaman 5 aylar önce
ilker hoca keşke benim hocam olsa
Wise Man
Wise Man 5 aylar önce
0:52 Amerika Birlesik Devletleri 4 Temmuz 1776’da bagimsizligini ilan etti, 250 seneye yakin, oncesinde de koloni donemi. “Hocam 100 senelik ulke Allaaskina ya” cok kaba ve bos kacti. Eglenelim gulelim ama tin tin olmasin.
Krysta Crystal
Krysta Crystal 5 aylar önce
hocam ben cahil miyim hbfsuahjcdnjaseuj
Kemancı Taner
Kemancı Taner 5 aylar önce
22.40 tarım hayvancılık geliştirlmeli , özllikle kılın halk meydanlarda yün kazaklayla toplanıp elektirik üretmi yapabilir, aslında başka sorun bu defa saglam patlarsa güneş herkesin kulağı sagır olursa napacaguk , aşırı ışından da herkesin gözü kör olabilir , devlet göz maskesi kulak maskeside dağıtmalı , bak sonra demedi demeyin , ama ya iyi patlarsa yanarsak veya devlet yangından koruyucu ateş geçirmez dağıtsın
Kemancı Taner
Kemancı Taner 5 aylar önce
20.05 arabalara hızlı karar verici takarlar, Salise içinde araba. O lili li patyayı sayar . Kime patlarsa artık , çünkü yapay zeka erkeksi olur belki bi kadın yerine 10 adamı biçer siker atar valla
Tural Feyzullayev
Tural Feyzullayev 5 aylar önce
bu kadar da edit fazla geldi bana
mesut kaya
mesut kaya 5 aylar önce
Siz kazanıcaksınız yapay zeka diye bir şey olmuyacak
Onur A
Onur A 5 aylar önce
hocam ben (çok kral bi markanın) bayii de müdürüm. 3 adet bilgisayarımız var mağazamızda. sürekli (çok kral marka) modellerinin farklı satış fiyatlarını araştırıyoruz internetten ama bana bütün online mecralarda (çok kral marka) reklamları çıkıyor sanki potansiyel müşteriymişim gibi. (o kral markayı) satın almayacağım ben mal mısın AI? bu kullanılan yapay zekanın eksikliğidir bana göre. o kadar başındayız ki daha. çözemiyor benim kullandığım bilgisayarların satan tarafta olduğunu misal. bunun için benim bilgisayarıma tamamen hükmetmesi gerekiyor, ses, klavye işlemleri, hard disk, yapılan işlemler vs. bu bahsedilen internet ortamında yapay zekalar aşırı ezberci ve çok basit. bu arada kod yazarak tasarım yapan biriyim hobi olarak:) siz çok yakınız dediğiniz kısımda gündelik yaşamdan eser yok baya uzağız bizi etkilemesine aslında. genele özet çıkarayım dedim de çıkmadı buna değindim. saygılar xd
Yusuf Çğşrlğl
Yusuf Çğşrlğl 5 aylar önce
İlker canikgil zoru başardı hem kamera arkası hem kamera önü.Önceden fırat parlak arka plandan konuşmalarıyla etkiliyordu .Şimdi ise her ikisini yapan yeni bir sima ortaya çıktı.
errol akçay
errol akçay 5 aylar önce
yeni kesf ettim sizi ama bütün videolarınızı bitirmek üzereyim. eğlence bilgi her şey var emek için tşkrlr.devamm
Onur Doğan Taşcı
Onur Doğan Taşcı 5 aylar önce
Diktatör ve padişahlarla takılırken dikkat etmekte yarar vardır. - İ.C.
Doğukan Ayaz
Doğukan Ayaz 5 aylar önce
Sondaki hareketler > tüm hacker filmleri
Recep Sevinç
Recep Sevinç 5 aylar önce
İLKER BEY; ARKA PLANDA TİZ SESLE "......IHIH---IHIH---IHI....." ŞEKLİNDE GÜLME SESİ GELİYOR(BİR ÇOK VİDEONUZDA VAR BU SES)..ÇOK..ÇOK..ÇOK BERBAT BİR GÜLÜŞ, LÜTFEN VİDEONUZU KENDİNİZDE DİNLEYİN.. ARKA PLALNDA BİRİSİ ZORLA GÜLÜYORMUŞ GİBİ...
Flu TV
Flu TV 5 aylar önce
Cefri o
The3harfli
The3harfli 5 aylar önce
Next çok iyi bir diziydi yeni bölümlerini iple çekiyorum ve üzerine konuşmanızı rica ediyorum. Teşekkürler
Kerim C
Kerim C 5 aylar önce
Sen Hey Siri dediğinde benim telefonumdaki Siri de aktif olup "yapay zeka nedir?" sorusuna cevap verdi abi. Çok sakıncalı bir durum.
emine kurşat
emine kurşat 5 aylar önce
siz nazım'ı özlüyosunuz bence hocam
Ahmet Selman Şener
Ahmet Selman Şener 5 aylar önce
Lojistik sektörü için bir robot geliştiriyoruz biz.
Mert Aslanyurek
Mert Aslanyurek 5 aylar önce
Angelopoulos bölümü olsa ne güzel olur 😊
ortopedikcerrahi
ortopedikcerrahi 5 aylar önce
İlker hocam, Emin Alper'i gömen bir video çekmediniz halen. Sabırsızlıkla bekliyoruz.
Saltuk Buğra
Saltuk Buğra 5 aylar önce
İlker abi çok salaksın
Kripto TV
Kripto TV 5 aylar önce
yani bu kadar "tesadüf" olur, yan sekmede next dizisi açık birkaç bölüm biriksin diye bekliyordum birikmiş , bu bölümü de dinleyememiştim bir türlü bunu dinleyip ona geçecektim, izleyip yorum yapamamış oldum ama kuvvetle muhtemel "yine harika" dan başka birşey yazmayacaktım neyse izlemeden bakana spoiler vermemiş oldum , harikadır izleyin/dinleyin
Kripto TV
Kripto TV 5 aylar önce
ex machina rocks İlker Canikligil !
Berk
Berk 5 aylar önce
flutv TRpost da daha çok karşıma çıkmaya başladı kormam gerekiyor mu 21:03
mervenur sarıkaya
mervenur sarıkaya 5 aylar önce
Distopya kelimesini duyunca aklima direkt bir ofiste haftanin 6 günü, asgari ücretle, günde 10-11 saat çalışmak geliyor.
d d
d d 5 aylar önce
Hocam size acilen bir filmden bahsetmek istiyorum. Dün bir film izledim Hereditary. Izlediğim en leş film olabilir bunu sizin de yorumlamanizi istiyorum. Elimde olsa yönetmenine yazıp bir daha film cekmemesini isteyeceğim o kadar kötü bir filmdi
Gece
Gece 5 aylar önce
Virtual reality, mixed and augmented reality ile ilgili düşüncelerinizi merak ediyorum? Sinema sektöründe görünür olmaya başlamalarıyla ilgili ne düşünüyorsunuz?
Can Okan
Can Okan Aylar önce
ilginç bir yorum rica etsem augmented reality ile ilgili açiklayici bir kaynak onerir misiniz ?
hilal irem yamakoğlu
hilal irem yamakoğlu 5 aylar önce
İlker Hocam. Bir daha ki videonuzda Rus sinemasına da değinir misiniz?
selim yılmaz
selim yılmaz 5 aylar önce
Hakaret yok bir şey yok yaptığım yoruma anında silmişler aferin!!!
selim çelik
selim çelik 5 aylar önce
FX teki diziden bahsedince, videoyu 6:39 da durdurup. ilk defa duydum, FX neymiş ona baktım, Vodafone TV de FX varmış orayı inceledim. Sonra Vodafone TV de belgeseller arasında "Morgan Freeman ile İnancın Hikayesi" belgeselini gördüm, şuan onu izliyorum. Nerdeeeennn Nereye :)
Yaşar Bozkurt
Yaşar Bozkurt 5 aylar önce
20:50 ilgi alanına geniş çerçeveden değil dar pencereden bakman için yapılmış
Mehmet Aydın
Mehmet Aydın 5 aylar önce
Harikasınız, öyle laf olsun diye değil; cidden! ))
M. Pişkin
M. Pişkin 5 aylar önce
3:50 :,D Ağlayarak gülen Tobey gibiyim hocam
Salih Laciner
Salih Laciner 5 aylar önce
ESG bitti mi
umut kaya
umut kaya 5 aylar önce
hocam sesiniz çok güzel :D
Dursun Geçer
Dursun Geçer 6 aylar önce
Upgrade(2018) A.I. filmleri arasında ilk beşe girer, bütçesine rağmen.
Buğra Yüren
Buğra Yüren 6 aylar önce
Kafamdaki tek soru "Ölürsün ölür" kısmı kaltın çocuk şovuna bir gönderme miydi?
Şükür Şükür
Şükür Şükür 6 aylar önce
14:37 kamera arkasında olmayı daha çok hak ettiğini düşünen, fırsatım olsa da yeteneğimi, bilgimi göstersem diyen kaç kişi var?
Şükür Şükür
Şükür Şükür 6 aylar önce
3:18 tam iki mürid
hilal irem yamakoğlu
hilal irem yamakoğlu 6 aylar önce
Lütfen bir dahakine Federico Fellini hakkında bir video yapar mısınız?
Hamza Mutlu
Hamza Mutlu 6 aylar önce
Harika muhabbet ya
Mustafa Akyol
Mustafa Akyol 6 aylar önce
Yapay Zeka = Sokma Akıl
Nideological apolotical
Nideological apolotical 6 aylar önce
hozam the boys'u konuşun bi gün yaaa..yorumlarınızız merak ediyorum konuyla ilgili
Deniz Yeter
Deniz Yeter 6 aylar önce
👍👍👍😃😃
Umut Işık
Umut Işık 6 aylar önce
Jeffrey'e acayip gıcık oluyorum. Lütfen değiştirin arkadaşı...
Hamit Yanalak
Hamit Yanalak 6 aylar önce
Özgür İrade var mıdır? trpost.info/list/video/prp7nH6Ftsu5pIw.html
Hamit Yanalak
Hamit Yanalak 6 aylar önce
Türkiye'den anti- ütopya çıkar mı sorusuna, anti-ütopik mi emin olamayacağım fakat karanlık hikayelerden oluşan bir kitap olan Orada Bir Yerde'yi cevap olarak verebilirim sanıyorum. www.kitapyurdu.com/kitap/orada-bir-yerde/428084.html&filter_name=orada%20bir%20yerde
Hamit Yanalak
Hamit Yanalak 6 aylar önce
Türkiye'den robot çıkar mı diye soran arkadaşa incelemesi için tavsiyeler: cezerimuzesi.com/ trpost.info/list/video/aNt9mIxomdiXnGM.html www.kitapyurdu.com/kitap/cezerinin-olaganustu-makineleri-karton-kapak-amp-herkes-icin-cezeri/493264.html&filter_name=Cezeri%E2%80%99nin%20Ola%C4%9Fanu%CC%88stu%CC%88%20Makineleri 13.yy Anadolusunda olanlar.
Her Şey Burada
Her Şey Burada 6 aylar önce
Hocam şu flash tv oyunculuğunu her videoda görmek istiyorum 😄
Mehmet Aktepe
Mehmet Aktepe 6 aylar önce
Hocam bütün filmleri izledim jeffrey'nin yerine talibim. :D
Zeynep Sen
Zeynep Sen 6 aylar önce
Duygu'yu nerden buldunuz yahu? "Artificial intelligent" nedir
Berat Sucu
Berat Sucu 6 aylar önce
HUMANS
baytg
baytg 6 aylar önce
Abi valla pek kimseye yorum alışkanlığım yoktur ama allah aşkına Umut Sarıkaya' ya bir program yapıtırın şu kanalda noolur :)
Cihangir Özer
Cihangir Özer 6 aylar önce
🙏🏼🌻🍀
orhan çelik
orhan çelik 6 aylar önce
Yapay zekadan bahsedipte "Person Of Interest"ten bahsetmemek ayıp olmuş.İzleyebileceğiniz en iyi dizilerden bir tanesi.
Fzt. Recep Ali Kalenderoğlu
Fzt. Recep Ali Kalenderoğlu 6 aylar önce
Next dizisi Tivibu'da yok hocam..?
Vendettanın Bıyığı
Vendettanın Bıyığı 6 aylar önce
Feridun abi kfkgkfkfkkff
Bilim Avcısı
Bilim Avcısı 6 aylar önce
Güzel içerik...
Pardon Filmi (2004)
1:39:25
PLATO
görünümler 9 Mn
Yalnız Uyunmaz
3:26
Ebru Yaşar - Topic
görünümler 93 B
ESKİ DOSTTAN DÜŞMAN OLUR MU?
11:22
Yusuf Kayaalp
görünümler 291 B
REZALETY #1 Sarp Apak, Bahar Candan, ChabyHan
1:10:07
Berkcan Güven
görünümler 768 B
Stanley Kubrick - Olmaz Öyle Saçma Şey (S2/Bölüm#26)
36:28
İstanbul Film Akademi
görünümler 441 B
Hepimiz Çin Malı mıyız? - Zamazingo B01
26:48
Yalnız Uyunmaz
3:26
Ebru Yaşar - Topic
görünümler 93 B
ESKİ DOSTTAN DÜŞMAN OLUR MU?
11:22
Yusuf Kayaalp
görünümler 291 B
REZALETY #1 Sarp Apak, Bahar Candan, ChabyHan
1:10:07
Berkcan Güven
görünümler 768 B
Ölümlüyüm
3:26
Mustafa Ceceli - Topic
görünümler 56 B
Kardeşlerim 8. Bölüm  2. Fragmanı
1:13
KARDEŞLERİM
görünümler 3,3 Mn
Arka Sokaklar 585. Bölüm Fragmanı - 2
0:58
Arka Sokaklar
görünümler 2,4 Mn
İlker, Ela'yı Öptü - Masumiyet 7. Bölüm
3:54
SURVİVOR 2021 65. BÖLÜM FRAGMANI | DENGELER DEĞİŞİYOR!
1:47
ESKİ DOSTTAN DÜŞMAN OLUR MU?
11:22
Yusuf Kayaalp
görünümler 291 B