LARS VON TRIER - Olmaz Öyle Saçma ŞeyZ - S04B11

  görünümler 151,631

Flu TV

6 aylar önce

Yönetmenleri konuşmaya "persona non grata" yönetmenlerimizden LARS VON TRIER ile devam ediyoruz!
İlker Canikligil Trier seviyor mu? Duygu filmlerini izlemiş mi? Geoffrey, Trier'ı neden beğenmedi?
Cambly uygulamasını "flu25" koduyla ücretsiz deneyebilir, 3 aylık aboneliklere %25 indirimli abone olabilirsiniz.
İncelemek için: bit.ly/flu25cambly
Cambly Kids 6 aylıkta %40 indirim kodu: kidsflu bit.ly/kidsflucambly
*Sınırlı sayıda kişi için geçerlidir.
FluTV "Dünyanın En Otantik İçeriklerini Sunan" yepyeni bir dijital platformdur. Videolardan haberdar olmak için lütfen abone olun➡ bit.ly/FluTv
LARS VON TRIER - Olmaz Öyle Saçma ŞeyZ - S03B08 videomuzu beğendiyseniz en güncel diğer içeriklerimize göz atabilirsiniz.
➡Kulak Kamerası - Zamazingo - S02B01
trpost.info/list/video/dJVrnWd-4NKrl3Q.html
➡Jordan Peterson - Maymunla Daldan Dala (Fularsız Entellik) - B03
trpost.info/list/video/Y5qweXuK0MeVZGM.html
➡ Cinselliğe Giriş 101 - Yazar Burada Ne Demek İstemiş? - Aytuğ Akdoğan B01
trpost.info/list/video/kqt3ipmasLitZnQ.html
➡ Olmaz Öyle Saçma TIP! - Prof. Dr. Umut Barbaros
trpost.info/list/video/oLCqrHiey5ioeaY.html
➡John Wick - FilmZ B08
trpost.info/list/video/q6d5maynm-Deh3w.html
➡EKMEK! - Olmaz Öyle Gastronomi - Sinan Budeyri - B02
trpost.info/list/video/aqZ9f4-S0ZzMopY.html
Zamazingo'nun tüm bölümlerini izlemek için ➡ zamazingo.flutv.online
Kanalımıza katılın: uye.flutv.me
Patreon destek sayfamız: flutv.me
Kanal: flutv.online
Twitter: flutivi
Instagram: flutv.online

YORUMLAR
Ahmet Aksu
Ahmet Aksu Gün önce
*Breaking Waves filmimin bastan sona bir saka oldugunu, *The Kingdom'in ruhsal bir evrende gectigini ve seyircinin coz az sey gorebilmesi (renk tonlari) ve cok az sey duyabilmesinin sebebinin bu ruhsal evren oldugunu soyleyip Drusse'den komik bir alinti ile bitirmis; "Drusse'nin de dedigi gibi, 'Bu ruhlarla ugrasmak neden bu kadar zor? Neden dogru duzgun konusmuyorlar?', Drusse bunun mantiksiz oldugunu soylerdi, 'Bu ruhlar kendilerine bir ceki duzen vermeliler. Bir bulmaca gibi davranmak zorunda degiller!' *Son verdigi roportajda, iki yildir The Kingdom'in finali uzerine calistigini, ki kiyaslamak gerekirse 'Dogville'i yazmasinin sadece 7 gun aldigini ve yazdiktan sonra senaryonun ustunden bile gecmedigini soyluyor. *Neden surekli provakatif fimler yaptigini da guzel bir sekilde, provakasyonlarin demokraside onemli oldugunu, politik dogrulugun hayal edilenden daha tehlikeli oldugunu ve bu 'politik dogruluk' denen nane yuzunden kimsenin bir seyi sorgulamayacagi, gelismenin duracagini ve kendisinin de provakasyonlar ve farkli tekniklerle topluma yardimci olmaya calistigini aciklamis. *Dramaturjide elinden gelenin en iyisini yaptigini fakat cogundan da memnun olmadigini da ekliyor. Roportaji izlemek isteyenler suradan izleyebilirler: trpost.info/list/video/o7qNmaNntdu6qWs.html (Roportaj esnasinda surekli titriyor kendisi ve bunun kullandigi sinir haplarindan kaynaklandigini belirtiyor. -kimisi de alkolu biraktigi icin alkol yoksunlugunun tremors'a yol acmis olabilecegini belirtmis- fakat kendisini bu halde gormek gercekten cok uzucu.
Ruslan İsmayilov
Ruslan İsmayilov 3 gün önce
Babam bana 9 yasimda profesyonel kamera almisti..butun elimden dusurmuyodum..31 yasimdayim bi bok olmadi valla benden..
Ramazan ERGEN
Ramazan ERGEN 7 gün önce
Çayı ısıtıp geliyorum kaçıncı bu video bu hafta bilmiyorum
Kymodoke
Kymodoke 11 gün önce
Pasolini de hiç fena olmaz :)
Irmak
Irmak 16 gün önce
Hocam telefon konuşmasında ayı gibi Breaking the Waves spouleri geldi (izlemiştim neyse ki). Ona uyarı yok mu? Nymphomaniac analizinizi de bekleriz
John Wick
John Wick 17 gün önce
İtiraf filmiyle tanıdığım manyak bir yönetmen itiraf çekmek ne ya bu ne cesaret aslan parçası temel içgüdü bunun yanında +7 OLARAK kalır
tufan karadayı
tufan karadayı Aylar önce
Trier jokermiş aslında
Yunus Emre Bektaş
Yunus Emre Bektaş Aylar önce
4:30 gülmekten yarıldım :D
Şevval Artan
Şevval Artan Aylar önce
Geoffrey'in ''haaaaaaa'' diye aydınlanması peki :)
Volkan Elvan
Volkan Elvan Aylar önce
Muhabbet kafanızı beğeniyorum yalnız birkaç zamandır iticiliğin bir tık altında cıvıklığa kaçan bir sohbetiniz oluyor. bir de nypmhomaniac muhabbeti olmaması köpüksüz biraz tadı verdi.
UĞUR EKER
UĞUR EKER Aylar önce
18:45
Hande Barlas
Hande Barlas Aylar önce
Hmmmm bilemedim....Bence Breaking The Waves de cok onemli konulara deginilyor. Mahalle baskısı, iyi bir yuregin tum karsı koymalara ragmen dogru olarak inandıgı seyi yapması ve sonunda da "organised religion" mensupları tarafından ve hatta annesi tarafından dıslanmasına ragmen, saf ve samimi inancının evrende kabul gormesi...Nasıl yuhalanır, anlayamadım...
Birol SAY
Birol SAY Aylar önce
Norveç ile Danimarka’yı biraz karıştırmışsınız 😂
Aylin Sarankök
Aylin Sarankök Aylar önce
Idioterne’ yi de izleyip lars von trierin bütün filmlerini yalayıp yuttuktan sonra sabahın kör vaktinde koşa koşa buraya geldim... iyi ki varsınız
Hulusi habitoğlu
Hulusi habitoğlu Aylar önce
norveçte bir çocuk delirip 77 kişiyi öldürmedi. norveçli psikopat bir terörist ideolojik saiklerle düşman olarak gördüğü 77 kişiyi öldürdü.
Korean Halaymaster
Korean Halaymaster Aylar önce
Önce Tarkovski, sonra Linç ve şimdi de Lars. Tersten geldim. Bu üç videoyu da art arda seyrettim. Sonuç: Cefri'niz gerçek bir duşbeg/berduş! Neyse. Benim derdim başka.... Yukarıda sayılan yönetmenler artı NBC'nin ("nükleer, biyolojik, kimyasal"ın kısaltmasıydı bu eskiden, şimdi KBRN oldu) ortak özelliği kendi ülkelerinde yeşil taze yaprak yerine odunsu kök yemeleridir. Siz öyle söylüyorsunuz. Ben de bunlara Aki Kaurisma(ö gibi üstünde iki nokta olan a)ki'yi eklemek istiyorum. Hatta istemekle kalmıyor, ekliyorum. Gerisi size kalmış.
Onur Gök
Onur Gök Aylar önce
Hem komunist hemde liberal aile nasil olunur ?????? 1:00
cem arda
cem arda 2 aylar önce
Cambly reklami cok eğlenceli, super olmuş 👍
C S
C S 2 aylar önce
Ben sadece 4 filmini izlemis olsam da, simdi bakinca harbiden hepsi birbirinden cok ayri
Elvin Azizov
Elvin Azizov 2 aylar önce
Jim Jarmusch gelse çok iyi olur ya
İsis Enki
İsis Enki 2 aylar önce
Doğu ile Batı'nın sorunlarını, kültür farkını hava durumuna bağladı ya! 😂😂😂 Emeğinize sağlık. Eğlenceliydi.
Özgür Sözer
Özgür Sözer 2 aylar önce
Kopegi gercekten oldurmus mu? Boyle herifleri iclerini doldurup muzeye koyacaksin: homo directerus diye yazacaksin altina. Ya da 12 sene falan film cektirmeyeceksin mesela... Bi ara 90larin sonunda gercekcilik uzerine boyle bir tartisma baslatmisti. Demek yapmis serefsiz... Pislik
gürkan türker
gürkan türker 2 aylar önce
diyorum bunun gibi bir adamın nasıl bu kadar ortalama bir ingilizcesi var ben fena değilmişim aslında sonra adamın fransız ekolünden geldiğini hatırladım bammm saygılar
Burcu
Burcu 2 aylar önce
Alt tarafı bir film uğruna hayvan katletmenin izahı yok. Her canlı yaşamak ister. Bizler gibi duyarlıdırlar. Kimsenin malı değiller. Anadolunun ücra bir köyünde köpeğin başını taşla ezmekle, stüdyoda senaryo için öldürmek arasında bir fark yok. Yasalar karşısında cezası olmasa bu gibi sapkın kişiler insan da öldürür, gerçekçi olsun diye çocukta parçalar. Hakkında konuşulan dakikalara yazık.
Uğur Akyürek
Uğur Akyürek 2 aylar önce
Türkçe yazıldığı gibi okunan bir dil değildir....Bari siz yapmayın be abi...
Meryem Altundal
Meryem Altundal 2 aylar önce
Bu kanal iyi ki var ya
Zadig
Zadig 2 aylar önce
Önce Lars Von Trier in melankolia filmini izledim, sonra Cannes'daki komediye denk geldim, şu an burdayım ve gecem çok güzel geçiyor.
Oguzhan Yucel
Oguzhan Yucel 2 aylar önce
Yahu bir oturup düşünelim. FLU TV yi kim izliyor? Anlıyorum Z kuşağı diye adlandırılan sürüyü anlayıp onlara hitap etmek istiyorsun ama flu tv izleyicisi bu kitle değil. Yani bu arkada konuşan 2 ergen için ille de bişey yapcaksanız lütfen segmente edin kanalı. FLU TV ergen edition yapın, bu arkadaki çoluk cocuk orada ahmaklığını, ergenliğini full time sürdürsün. Yani bu kuşak farkı falan değil. Bişey yapmaya mecali olmayan maymunla, insanın farkı.
GAME OVER
GAME OVER 3 aylar önce
Hocam flu 25 flu50 flu 100 yazsam bedavamı gelcek😝
sarı kahverengi
sarı kahverengi 3 aylar önce
Üçlemeyi seyrettim hatta melancoli yı iki kez
Sapiens Corbie
Sapiens Corbie 3 aylar önce
İlker hocayı boşver Geoffrey biz beraber çok iyi işlere imza atarız ilker hoca reklam çekmeye devam etsin
Sinemakinist
Sinemakinist 3 aylar önce
kız güzel oynamış. hocanın oyunculuğunu beğenmedim
Emre Sert
Emre Sert 3 aylar önce
Bayılıyorum o adamın filmlerine
Sercan Emre
Sercan Emre 3 aylar önce
Tıpkı cannes film festivaline gitmek için yapmanız gereken klişe şeylerin olması gibi, biraz bilgili hatta duyarlı görünmek için ya da bulunduğunuz çevrede muteber biri sayılmak için yapmanız gereken klişe şey de bellidir. Önce kafanızda bir varlık inşa edersiniz, bu varlığın tüm kötü şeylerin tek nedeni olduğuna iman edersiniz, bunun adı elbette şeytan ya da kapitalizmdir ve siz her iki lafın arasında ona bir tane çakarak iman tazelemiş olursunuz. Ekonomi veya Çevre hakkında ciddi herhangi bir şey biliyor olmanıza da gerek yoktur, peşinen hüküm vermek en güzelidir, nitekim siz her şeyin en iyisini biliyorsunuzdur zaten.. bkz. sesiyle yayına renk katan genç arkadaş.
le flâneur
le flâneur 3 aylar önce
lars hocayı övüp övüp video bitişinde ne taşak geçmişsiniz dslfkjs
donurh
donurh 3 aylar önce
Hatta sanatseviciliğe dair bi program yapmanız çok beklendik bişey.
donurh
donurh 3 aylar önce
allaşkına şu tipik özenti salak fikirsiz sinema öğrencisi tiplemesi olan kızı uzak tutun ordan. Ayrıca Jeffry'nin, sizden trieri sevmenizi beklemiyor oluşu çok yerinde bir tespit. Trier, samimiyetsizliği, hastalıklı egosunun boyunduruğunda, dünyaya kin kusmak amacıyla film çeken bir faşist olduğu herşeyiyle ortada olan bi herif. film çekmek öznel bir deneyimse izlemek ve değerlendirmek de öznel. Ondan nefret etmenin, onun "büyük cesaretiyle" ilgisi yok, tiksinti verici sığlıkta olmasına rağmen cesur sanatçı kisvesine bürünmüş olması yeterli bir neden. "abi adam sette köpeği öldürmüş, kadını ellemiş ama gerçek sanatçılar da pek normal olmaz zaten" olayı mı bu?
BG Hasküf
BG Hasküf 3 aylar önce
Petrol zengini sadece Norveç . İsveç Danimarka Finlandiya endüstri ile zengin olmuş ülkeler . Danimarka in Carsberg birası yeter
Burak
Burak 3 aylar önce
adamın deccal filmini izlemiştim cidden bu arkadaşın sıkıntıları var.
Elman Suleymanov
Elman Suleymanov 3 aylar önce
Cefri yapay zeka mı?
candalope
candalope 3 aylar önce
Lars Von Trier şu an çok ağır sağlık sorunu yaşıyor. Röportaj vermiş. İzleyin İlker hocam: trpost.info/list/video/o7qNmaNntdu6qWs.html
Cansel Dönmez
Cansel Dönmez 3 aylar önce
Breaking the Waves'deki rolü Helena Bonham Carter'a teklif etmişler "Lars mı? Iıııııığğğğğ kalsın" demiş :))
monologist
monologist 3 aylar önce
Bu kanalda bir anime/manga serisi olmalı diye düşünüyorum
Esra KAVA
Esra KAVA 3 aylar önce
hocam the house that jack built hakkında hiç konuşmamışsınız ya....
Umut suver
Umut suver 3 aylar önce
yine iyi güldüm. hocam sizden uzun metraj komedi bekliyorum.
Selma Kara
Selma Kara 3 aylar önce
lAaş
Başak Gülsoy
Başak Gülsoy 3 aylar önce
Breaking The Waves de yaşadığım şeyi nasıl özetledi Fuat bey👏👏👏
The 9th planet Jujujeribon
The 9th planet Jujujeribon 3 aylar önce
Lars von Trier’ in filmlerini daha kapsamlı inceleseniz olmaz mı? Çok yüzeysel olmuş.
Mustafa Sevim
Mustafa Sevim 4 aylar önce
Her programınızı severek izliyorum, teşekkür ederim. Fakat Nymphomaniac 1-2 filmini neden konuşmadınız acaba? Halbuki o filmi izledikten sonra, Lars Von Trier'i konu aldığınız için sevinmiştim.
Flu TV
Flu TV 4 aylar önce
Karsimdakiler izlememisti
Raul Ağaşov
Raul Ağaşov 4 aylar önce
O neydi ya 5:13'cü dakikada gecenin saat 4 unde yarıldım :D
britfindlaym
britfindlaym 4 aylar önce
En sevdiğim yönetmen kendisi. Çok keyifli bir video olmuş
Yusuf Ziya
Yusuf Ziya 4 aylar önce
04:30
El Turco
El Turco 4 aylar önce
Nymphomaniac'i tek gecerim. Lars'in ailecek zevkle izlenecek en ozel filmi.
Mert K
Mert K 4 aylar önce
Muazzam bir son 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
Hookah Engineer
Hookah Engineer 4 aylar önce
güzel açı kaç derece ?
Pinball Wizard
Pinball Wizard 4 aylar önce
20:21 İlker Canikligil'e göre Cannes'da nasıl ödül alınır: - Filmin kapalı bir sonu olmayacak. - Büyük bir insani problem çok küçük bir çerçevede ele alınacak. - Bu çerçeve milliyetlerden bağımsız sunulacak. - Filmin geçtiği ortam fazla izole ve sınırlı olmayacak.
Pinball Wizard
Pinball Wizard 4 aylar önce
18:56 film izleme sebebimin özeti gibi olmuş
gül dilara yarcı
gül dilara yarcı 4 aylar önce
Kingdom'i çok sevmiştim, oyunculuklar da çok iyiydi.
jay jay1
jay jay1 4 aylar önce
Dogville iyi filmdi
mehmet mert
mehmet mert 4 aylar önce
26:03 AHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHA
mehmet mert
mehmet mert 4 aylar önce
Yönetmen konuşacaksanız bir zahmet kamera arkasındaki şahıslar da birkaç filmini izlesin yönetmenin. "-Evet arkadaşlar bugün Trier konuşacağız. +Aa hocam hiç izlemedim." Böyle program mı olur abi İlker Canikligil monolog yapıyor bildiğin.
Berkay çelik
Berkay çelik 4 aylar önce
LARS VON TRIER'e biraz sempati duyuyordum , bu video sayesinde bayağı bir soğumuş oldum .
Rıdvan Fırat Çınar
Rıdvan Fırat Çınar 4 aylar önce
Nymphomaniac? Come on dude?
Furkan Cingöz
Furkan Cingöz 4 aylar önce
Narkoz farkındalığı diye bişey var hocam haberiniz olsun
Eylül Özdemir
Eylül Özdemir 4 aylar önce
Dogville gelmiş geçmiş en iyi filmlerden biri benim için
Bösra Kekekeke
Bösra Kekekeke 4 aylar önce
The House that Jack Built, hayatimda izledigim en berbat filim, resmen korkunc
Başak Nazik
Başak Nazik 4 aylar önce
Kağıthaneliler seri üzgün
Onur Karagulle
Onur Karagulle 5 aylar önce
ilker hocam ağzınıza sağlık
Mustafa AKARSU
Mustafa AKARSU 5 aylar önce
Beğenmiyorsunuz ama Allah aşkına Peter Jackson yapın. Taktik veriyorum. Yüzüklerin Efendisine söverseniz bir milyon izleneceksinizdir.
L.A.R.K -
L.A.R.K - 5 aylar önce
Narkoz yemeyi farklı bi' açıdan ne kadar güzel anlatmış. Bravo.
NisaNur Aslanhan
NisaNur Aslanhan 5 aylar önce
İlk defa cambly kullanmak istedim. Cambly duy bunu!
Erdem Uzun
Erdem Uzun 5 aylar önce
Cefri arkadaş ödevlerini izlemiyorsa değiştirelim nedir bu gevşeklik
Semih Baba
Semih Baba 5 aylar önce
Artık bir David Lynch gelsin yahu
nihat sercan saltık
nihat sercan saltık 5 aylar önce
2009 da ortak olduğum cafe barın şirket unvanının ismini Dogma 95 gıda restoran işletmeciliği ve bilgisayar yayıncılığı koymuştum. Severiz Lars abimizi. Hastasıyız filmlerinin.
antoine doinel
antoine doinel 5 aylar önce
arkada konuşan beyinsiz lerkek konuşmasın ya
Kamil Yavuz Kapusuz
Kamil Yavuz Kapusuz 5 aylar önce
Selam, Netflix'te 4:23 dk da bahsedilen olayin anlatildigi "22 July" isimli bir yapim var. Yapimin gercekle ne kadar ortusdugunu bilmiyorum. Fakat izlemek isteyenler bir goz atabilir. Iyi gunler.
yasemin bakal
yasemin bakal 5 aylar önce
muhteşem bölüm olmuş, pek güldük izterken, teşekkürlerr
Omer Namirti
Omer Namirti 5 aylar önce
*can i ask how old you are ?*
Cem B.
Cem B. 5 aylar önce
Michael Haneke ve David Lynch bekliyoruz.
Bartu
Bartu 5 aylar önce
Ey İlker Bey! M. Night Shyamalan vs İlker Canikligil japon kale maçını izlemek isteriz !
Left Müzik
Left Müzik 5 aylar önce
Şu kızın harfleri yutarak konuşması tik oldu bende duyunca tepem atıyor
Sabırsız Dodo
Sabırsız Dodo 5 aylar önce
Ya Lynch, ya linç!
hasvak KROVIÇA
hasvak KROVIÇA 5 aylar önce
HEBEBEEE HIBGLEGUBLEHUBLE
gfdgd gfdgd
gfdgd gfdgd 5 aylar önce
Ben de bu gözlüklüyü kültürlü sanardım. ''Did you ever see any film of him?'' dedi.
Büşra Yılmaz
Büşra Yılmaz 5 aylar önce
İlker Bey’in üzerindeki tişört nereden bilen var mıdır?
Murat Subaşıoğlu
Murat Subaşıoğlu 5 aylar önce
Hocam Merhaba, Ipad için kullanılmak üzere mikrofon öneriniz olabilir mi ?
cherrybombrealdeal
cherrybombrealdeal 5 aylar önce
hahaha ben de diyodum melankoliden niye bahsedilmemiş 25:54 çok iyisiniz
Beyza
Beyza 5 aylar önce
dogvillede köpeğin öldürülmesine dair bilgiyi nerde bulabilirim lütfen söyleyin
Talha Berkay BAS
Talha Berkay BAS 5 aylar önce
Kim Ki Duk ve Yılmaz Güney hakkında da bir şeyler söyleseniz de istifade etsek beyefendi.🙏
Ahmet Can Karakadilar
Ahmet Can Karakadilar 5 aylar önce
sondaki 15 saniyenin üzerine gidilse cannes'de yeri var ya.
Amatör Youtuber
Amatör Youtuber 5 aylar önce
hocam 25:52 duygu mu
cembasakmusic
cembasakmusic 5 aylar önce
Lars is da man period.
Mustafa Akyol
Mustafa Akyol 6 aylar önce
Her Jeffrey önce kendi İlker'lerini yer.
Mustafa Akyol
Mustafa Akyol 6 aylar önce
Cannes'da ödül alma rehberi çok iyiydi dostum. 10 adımda 12 adım tadında.
Zero Four
Zero Four 6 aylar önce
26:18 Örtmenim! Lars ağlıyo tuvalete gidebilirmiyiz?
puye
puye 6 aylar önce
Başka bir Danimarkalı yönetmen olan Anders Thomas Jensen ile alakalı bir bölüm yapar mısınız?
X Y
X Y 6 aylar önce
İlkerin söylediği filmler iyi mi
X Y
X Y 6 aylar önce
Aslına bakarsanız soracağım kimsem yok :)
X Y
X Y 6 aylar önce
@Flu TV Olmayan İlker ile kafamdakiyle .
Flu TV
Flu TV 6 aylar önce
Kiminle konusuyorsunuz :)
Dero Mero
Dero Mero 6 aylar önce
Sonu efsane🤣🤣🤣👏👏👏
Dero Mero
Dero Mero 6 aylar önce
5:8 🤣🤣🤣 çok güzel ya. Daha yeni keşfettim. Harika bi adam
X Y
X Y 6 aylar önce
Evet İlker hoca 5 TL atmış , nerden öğrendin bu edebiyatı ... Demiş . Teşekkürler.
Mustafa Ceceli - Ölümlüyüm
3:30
Mustafa Ceceli
görünümler 190 B
Sibel Can & Ata Demirer - Şaka Yaptım
4:20
Poll Production
görünümler 731 B
Stanley Kubrick - Olmaz Öyle Saçma Şey (S2/Bölüm#26)
36:28
İstanbul Film Akademi
görünümler 441 B
Mustafa Ceceli - Ölümlüyüm
3:30
Mustafa Ceceli
görünümler 190 B
Sibel Can & Ata Demirer - Şaka Yaptım
4:20
Poll Production
görünümler 731 B
CELLAT36'YA CEVAP! | CANLI YAYINDA TEHDİT!
14:50
Burak Güngör
görünümler 1 Mn
2TL Makarna vs. 2000TL Makarna! (#SonradanGörme)
16:44
Orkun Işıtmak
görünümler 1,4 Mn
Yalnız Uyunmaz
3:26
Ebru Yaşar - Topic
görünümler 93 B
Kardeşlerim 8. Bölüm  2. Fragmanı
1:13
KARDEŞLERİM
görünümler 3,3 Mn