Ben Anarşist Gördüm: Gün Zileli - Aydaki Adam İlker Canikligil - B23

  görünümler 128,940

Flu TV

24 gün önce

Aydaki Adam'da bu kez bir anarşist görüyoruz!
Anarşizm nedir, ne değildir? Kime anarşist denir? 1968 kuşağının anarşizme bakışı nasıldı? 12 Eylül döneminde neler oldu? Gün Zileli neden sürgüne zorlandı? Anarşistler neye karşıdır? Anarşizm iktidar için neyi önerir? Anarşistlerin partisi var mı?
➡Gün Zileli'nin kişisel web sitesi: www.gunzileli.net/
➡Gün Zileli'nin anıları ve romanları için: iletisim.com.tr/kisi/gun-zileli/5564
FluTV "Dünyanın En Otantik İçeriklerini Sunan" yepyeni bir dijital platformdur.
Videolardan haberdar olmak için lütfen abone olun:
➡ bit.ly/FluTv
#AydakiAdam #GünZileli #BenAnarşistGördüm
➡Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trpost.info/get/-xTvXTm-lrLWYk308-Km3A.htmljoin
Aydaki Adam serimizin diğer videolarını izlemek için:
➡aydaki.flutv.online
Ben Anarşist Gördüm: Gün Zileli - Aydaki Adam İlker Canikligil - B23 videomuzu beğendiyseniz en güncel diğer içeriklerimize göz atabilirsiniz.
➡Tanatos: Ölümle Yüzleşme - Böyle Buyurdu Kültür - Prof. Nevzat Kaya - B06
trpost.info/list/video/fMOJlYiXn53bmng.html
➡Işık Öğrenmeyeceğim II - Olmaz Öyle Saçma Şey Z - İlker Canikligil - S04B20
trpost.info/list/video/h7BrkJt_rK-3jIQ.html
➡Havada Durabilir miyiz? (Elektrik III) - Olmaz Öyle Saçma Bilim - Prof. Erkcan Özcan - B10
trpost.info/list/video/ZLqBhm2BnKeYd2c.html
➡Refik Anadol: Makine Hatıraları Sergi Turu - Sanat Sohbetleri - Bager Akbay - B11
trpost.info/list/video/YMGdipCjxeCqhmc.html
➡Edebiyat Dedikoduları - Yazar Burada Ne Demek İstemiş - Aytuğ Akdoğan - B14
trpost.info/list/video/kq6urqWWuKvedJo.html
Kanalımıza katılın: uye.flutv.me
Patreon destek sayfamız: flutv.me
Kanal: flutv.online
Twitter: flutivi
Instagram: flutv.online

YORUMLAR
Umut Akyıldız
Umut Akyıldız 15 saatler önce
Cem Toker ile karşılıklı bi tartışmalarını izleyebilsek keşke
Ahmet Emir
Ahmet Emir Gün önce
Stalinist ve Maocu :d bu kadar yetti. saçma sapan bir içerik.
Bünyamin Soyupak
Bünyamin Soyupak 2 gün önce
Troçkist de yapılırmı mı acaba🤔 Masis ile mesela veya sungur
Harun BİRTANE
Harun BİRTANE 2 gün önce
kanalınızı yeni farkettim.tam aradığım keyif verici mükemmel bir sohbet.arkadaşlarıma tavsiye edeceğim. başarılar
mustafa özin
mustafa özin 3 gün önce
Usta muhakkak bilgi ve yaşam sermayesi çerçevesinde kıymetli bir insandır ama söyledikleri bir şekilde sonuçlara bağlanmadan havada kalmış
Mehmet Ali ARICI
Mehmet Ali ARICI 3 gün önce
harika bir bölüm olmuş
kürt dedektörü
kürt dedektörü 3 gün önce
Faşist bir militarist olarak adama kıl oldum
Ishak Memiguven
Ishak Memiguven 3 gün önce
Gün Bey'in geçirdiği fikir yolculuğu muazzam. Bu programla tanıdım ilk defa çok faydalı oldu. Yolculuğuna devam ederse bir gün Ben Liberal Gördüm - 02 bölümünde de izleriz umarım:)
çokiyi bee
çokiyi bee 3 gün önce
ya hadi siz öyle oturuyonuzda adamı neden zorluyonuz yazık amcama toprağama
kazım ahmet
kazım ahmet 4 gün önce
Gün baba, büyüksün!!
serdar çiçek
serdar çiçek 4 gün önce
kapitalizm tam da anarşizmdir. bu soldan gelenler asla anarşist olamazlar.
serdar çiçek
serdar çiçek 4 gün önce
alyans takan anarşist mi olur gözünü sevdiğim..
Meloş
Meloş 4 gün önce
Keyifliydi ☺️
Cem Çetin IG: cemce007
Cem Çetin IG: cemce007 5 gün önce
Ak sakalli nur yuzlu anarsist
Caner Aydın
Caner Aydın 5 gün önce
Anarşizm ve veganlık, hayvanlar üzerindeki sömürü yakından ilişkilidir.
Gokhan Cebecioglu
Gokhan Cebecioglu 6 gün önce
🤟🤟🤟🤟🤟
Kobe Bryant
Kobe Bryant 6 gün önce
Aşırı keyifli ve akıcı bi bölümdü Gün Bey’i gerçekten takdir ettim
fere erfswe
fere erfswe 6 gün önce
Komunizime o konuda ben de çok kırgınım...
Selim Karahan
Selim Karahan 8 gün önce
BU program baştan sona en az bir kez daha izlenir. Çok aşırı keyifliydi. Ben Gün beyi ''solcu kökenli anarşist'' olarak kodlayıp karikatürize etmişim. Çok daha özgür düşünceli ve renkli bir kişi halbuki
Selim Karahan
Selim Karahan 8 gün önce
''Sağcıya ne vurucam ona Allah vurmuş'' ŞKASEMFGŞASEMFAFD Burası epikti
Selim Karahan
Selim Karahan 8 gün önce
Bu fikir adamları serisi çok güzel ama bu bölüm ayrı bi güzel olmuş
Sarranidli Kargıcı
Sarranidli Kargıcı 9 gün önce
En keyifli bölümlerden biri
Yashar Sabunchi
Yashar Sabunchi 9 gün önce
yanı bir az bilgi kazanmak lazam bu İdeology largen hakkında konuşma. tarihe böyle anlamak inek Ahırlar da orman hikaye etmese gibe. sız çocuk gıbe bahsettiz ne anarşist değilsiniz propaganda yapmak bu felsefe sözlenmek dan başka her şeye yakışıyor yaaa...
Muhammet E. B.
Muhammet E. B. 9 gün önce
Gün Zileli'yi tekrar görmek isteriz :) Güzel bir programdı.
Birsen Nacar
Birsen Nacar 10 gün önce
Çok güzeldi ya :)
Bayram Uluad
Bayram Uluad 10 gün önce
Adam kapitalizmi eleştirirken bile komünizme çakıyor. Yeminli antikomünist ve sığ adam Gün.
Bayram Uluad
Bayram Uluad 10 gün önce
Yahu adam o kadar antikomünist ki İlker Canikligil yanında solcu kaldı adamın.
Dogukan Sonmez
Dogukan Sonmez 10 gün önce
18:52 "Komunizm efsanesi, korkunç bir devletçilikten ibarettir başka bir şey değil." İzlerken çok keyif aldım. Teşekkürler İlker Bey
Kudret Çamlıca
Kudret Çamlıca 11 gün önce
her kelimesi dolu bir söyleşi , samimiyetin ve tutkulu konuya hakimiyetinle Arnavut şevket abimizi anımsattın Gün ,
Toraman Ramen
Toraman Ramen 12 gün önce
waooooooow gün zileliiiii
Kubilay Bayraktar
Kubilay Bayraktar 12 gün önce
Sovyetler Birliğinin yıkılmasından kapitalistler memnun olmamış. Çünkü oranın yükü de omuzlarına binecekmiş. Tüm halklara hayatlarında görmedikleri haklar tanıyan Lenin kapalı rejim kurmuş. Rus köylüsünün kanını sömüren kulakları çalışma kamplarına gönderen Stalin 20 milyon kişiyi öldürmüş ama tahminenmiş yani aşağı yukarı 18 milyon da olabilirmiş. Biri de demiyor ki ne konuşuyor aga bu adam 😂 Sağcılardan farkı yok
Volkan Aker
Volkan Aker 12 gün önce
Gün Zileli’nin muhabbeti çok güzel,eleştirileri de güzel ama ‘ee nası yapalım o zaman ? ‘ sorusuna hiçbi cevabı yok tabi her anarşist gibi 😄
Zeitgeist Z.
Zeitgeist Z. 12 gün önce
Gerçekten harika bir sohbetti.
Mustafa Ercan
Mustafa Ercan 12 gün önce
Bir liberal, bir marksist, bir anarşist derken keyifli seriyi izlemeye devam!!
Burak Yildiz
Burak Yildiz 12 gün önce
Adam her şeye karşı anarşist p.z.v.n.K
war karakartal
war karakartal 12 gün önce
ne güzel kafa içmeden sarhoş herif
Alper ŞENADAM
Alper ŞENADAM 12 gün önce
Ben bir Anarşist dinledim ezan sesi eşliğinde
seyfullah doğan
seyfullah doğan 12 gün önce
İnsan iki arada bir derede kalıyor Bir yandan Yersiz öten horozun başı gidiyor Diğer yandan horozu çok olan köyün sabahı geç oluyor.
Ahmet Emre
Ahmet Emre 12 gün önce
Bence Gün Zileli ile “Olmaya devlet cihanda” adlı bir seri yapılmalı :)
Kevser Ugurlu
Kevser Ugurlu 13 gün önce
Cok keyifli bi sohbetti.. Sizlerin uygun gordugu ya da varsa boyle acik,kendine ozelestirisiyle bir “sag-ci” dusunurun de o 68 kusaklarindan yasanilan degisikliklerle kendi hikayesini dinlesek? O cenahta da farkli fraksiyonlar,olusumlar var. Sonucta mucadelesini verdikleri seylerin yansimasi “iktidarda” gozukuyor. “Devlet’lu” olanlar simdilerde pek ozelestiri yapamazken ya da elestiriye kapaliyken yigitce yapilacak dokundurmalara ihtiyac var diye dusunuyorum.. Got a flu😷 ✌🏼
D İ
D İ 13 gün önce
görüşleri bi tarafa , nekadar tatlı sempatik bi ihtiyar ya...
Serkan Yüce
Serkan Yüce 13 gün önce
TC nin kuruluşunda islam nerede geçiyor ben onu anlamadım
çakma pasif sosyalist
çakma pasif sosyalist 13 gün önce
0:57 tümüyle doğru olmasada kimi gruplar için doğruluk payı var.(Zapatista Ulusal Kurtuluş Ordusu,Topraksız Köylü Hareketi[Brezilya])
tommy vercetti
tommy vercetti 13 gün önce
Çok güzel bir bölüm olmuş. Ancak anarşizm hakkında pek konuşmamışsınız. 2. Bölümü gelse ve sadece anarşizm hakkında olsa süper olur.
Teknocell Shop
Teknocell Shop 13 gün önce
devamını bekliyoruz
red star
red star 13 gün önce
Çoh eyi ya
Yunus Karadağ
Yunus Karadağ 13 gün önce
Gün Zileli ile Anarşizm serisi mi yapsanız İlker hocam ?
Gencay Yıldız
Gencay Yıldız 14 gün önce
Ilker hocaaaa duy sesimiiiii : Gün Bey i tekrar konuk edin ve Türkiye nin kuruluş ideolojisi olarak belirttiği Türk-İslam yolunu detaylı olarak ele alın. Gelecek nesillere yol açıcı bir bakış açısı kazandırabilir. Lütfennn ama... Unutmadan bir de 'Ben bir elit gördüm' gelsin --> Celal Sengör mesela ;)
Eyüp Cenkiz
Eyüp Cenkiz 14 gün önce
Doğu perinçek vol 2 sin sen.12 eylül sonrası devrimcileri ispiyonlayan,sürekli staline sovyetlere sallayıp,kitaplar yazıp üzerinden ekmek yiyen , kapitalizmin milyonları sömürmesine laf etmeyen çakma anarşist devrimcinin tekisin.
Tugce Sirin
Tugce Sirin 14 gün önce
ağzından bal damlıyor. hepimiz değişiyoruz. her gün öğreniyoruz. bunu kabul etmenin, öğrenmenin, yılmamanın, bilgiye sırt çevirmemenin en güzel örneği Gün Zileli. Yaptığı her şey canına değsin. günümü gün etti.
Yunus TV
Yunus TV 14 gün önce
Besim tibuk gelmeli
hostulan kopek
hostulan kopek 14 gün önce
İlk defa burdan birini sevdim
Hakan Güneş
Hakan Güneş 14 gün önce
Harika bir program olmuş, tebrik ederim...
y savrunae
y savrunae 14 gün önce
Gün Zileli'ye kütüphanemde 5 yıldır duran Bakunin'in kitabını okuma motivasyonunu verdiği için teşekkür ediyorum.
arzu kaya
arzu kaya 14 gün önce
Erkan Bas ya da Ahmet Sik.i da gormek.isterim. Duygu sana soyluyirym Ilker Hoca anla.
Yunus Emre Gündüz
Yunus Emre Gündüz 15 gün önce
Çok keyifli bir bölüm olmuş. Aydaki Adam serisini bu kanalda bir ayrı seviyorum.
Nominatif Gamer
Nominatif Gamer 2 gün önce
KÖFTE LORDU OLUCAM VE :○ SANDİVİÇ YİYECEĞİM TWITCH'DEN YAYIN AÇ VE ŞU ANIMASYONLARİNDA ESKİLERINE DÖN YUVARLAK YUVARLAK ADAMLAR BOK GİBİ DURUYORLAR
Marvin Leroy
Marvin Leroy 2 gün önce
@Joey Hamdan yup, been watching on Flixzone for years myself =)
Joey Hamdan
Joey Hamdan 2 gün önce
pro trick : watch movies on Flixzone. I've been using it for watching a lot of movies lately.
Nominatif Gamer
Nominatif Gamer 10 gün önce
Sen anca sandiviç iç bak adamlar neler yapıyor
Ulas Mert Altun
Ulas Mert Altun 14 gün önce
abi podcast
Monkey D. Luffy
Monkey D. Luffy 15 gün önce
amca sakallarini yiim.
Hazal Sel
Hazal Sel 15 gün önce
Şu an anarşist olduğumu öğrendim
Hasan Tayyar Besik
Hasan Tayyar Besik 15 gün önce
26:55 Ezanin arkada gelmesi konusmaya ayri bir olay katiyor :D
ve Pinokyo aldandı
ve Pinokyo aldandı 15 gün önce
Türkler kürtlere zulmediyormuş :) turgut özal kürttü cumhurbaşkanı oldu. yavrum benim enetektüel olmak kürtçü olmak oldu. çöp
ve Pinokyo aldandı
ve Pinokyo aldandı 7 gün önce
@Gunzo kürtlerin yani kürtçülerin savunduğu :özellikle türkler kürtlere eziyet ediyor haklarını gasp ediyor tarzında. kürtler hiçbir milletle barış içinde yaşayamazlar. suriye kimlik vermiyordu kürtlere insanlık gördüler türklerden
ve Pinokyo aldandı
ve Pinokyo aldandı 7 gün önce
@Gunzo cumhurbaşkanının nası gürcü yahudisi babası ermeni
Gunzo
Gunzo 8 gün önce
Turkiye Turk'lerede zulm ediyor, Cumhurbaskani Turk olunca zulm etmemis mi sayiliyor? Herhangi bir zulmu savunmak/elestirmek seni Kurtcu, Turkcu yapmaz, cok fazla duz mantik var yazinizda.
Ahmet Emre
Ahmet Emre 15 gün önce
Küba Sosyalizmin açıl hava müzesidir derdi bir hocamız. Küba kadar küçük bir ülke tüm dünyaya nasıl model olsun diye devam ederdi.
Gürkan
Gürkan 16 gün önce
Bu adam realist
yalcin fidan
yalcin fidan 16 gün önce
keske gun zileli hep gelse
Mehmet C
Mehmet C 16 gün önce
Çok güzel sohbet yaw 😅👏🏽
maya Bal
maya Bal 16 gün önce
Çok keyifli bir bölümdü 💌
BestTv
BestTv 16 gün önce
Gulag’gı yiyenin iki yakası bir araya gelmez
Eray Kader
Eray Kader 15 gün önce
😅😅😅😅Ulan haykırdım.
Bedirhan Çeliköz
Bedirhan Çeliköz 16 gün önce
LibUnity bu video ile sağlandı
Alişer Toprak
Alişer Toprak 16 gün önce
Stanilist değilim fakat komünist biri olmaya çalışan bir insanım. Gün Zilelinin okuduğu kitapların, çevirdiği kitapların, hayat ve siyasi deneyimlerinin çok çok çok azını okumuş ve yaşamış bir insan olarak ben anarşizmin çok daha geniş kapsamlı, toplumun sorunlarına cevap verebilen fikirleri olduğunu, iktisadi ve hukuk alanında, üretim alanlarında ki anarşizmin temellerini araştırmış bir insan olarak bu programın ilk 30 dksını Gün Zilelinin rüştünü izleyicilere ıspatlamak için sovyetlere söv söv söv stalini göm göm göm sonra ohh tamam rahatlayıp anarşizmi bile üstün körü anlatıp geçtiğiniz bir program olduğu kanısındayım. Yani aslında şaşırmadım ama en azından seviyenin yüksek olmasını, kendime birşeyler katabileceğimi bekliyordum ama youtubede dolaşan gerilim dolu müzikler ile yapılan anti sovyet belgelselleri gibi bir seviyesinde olmasınıda hiç beklemiyordum. Stalinist değilim ama sizi dinledikce olasım geliyor ya geriliyorum.
din djarin
din djarin 16 gün önce
keşke mahnovşçina ya da CNT/FAI hakkında konuşsalardı
A YK
A YK 16 gün önce
Filozof Atakan
Serkan Teksoy
Serkan Teksoy 17 gün önce
sosyal medya denetleniyor kardesim ne denetlenmemesi
bulut mavileri
bulut mavileri 17 gün önce
İlker bey beni öldürüyor. 😀😀"bende hayattaydım o zaman " hey allahım ya. Kendisi hakkında devrik cümleleri ve anlam karmaşası şahane.
faruk inanç
faruk inanç 17 gün önce
Her görüşü konuşturuyorsunuz, ilgi ile izliyoruz. İslam’ın nasıl bir kişi ve toplum hayatı önerdiğini de birine anlattırmanızı öneriyorum. Abdurrahman Dilipak olabilir.
Aydin Ayd
Aydin Ayd 16 gün önce
@faruk inanç aslında en ufak bir alakası yok, sadece cevap vermiş olmak için yazdığını düşünüyorum. Birincisi bu bir kabulleniş değil; öğrenilmiş, tecrübe edilmiş bir bilgi (bu arada seni bilmem ama ben dünyada yaşıyorum). İkincisi de; kendine bu soruyu sordurtursun veya sordurtmazsın, o seninle veya benimsediğin ideolojinle alakalı. Mesela ben bu sorudan gocunmam ama bunu diğerine nereden bağladın o kısmı biraz saçma olmuş.
Aydin Ayd
Aydin Ayd 16 gün önce
@faruk inanç sen de yapabilirsin aynısını, yapılabileceğine gerçekten inanacak kadar iyimsersen tabi 🙂
faruk inanç
faruk inanç 16 gün önce
@Aydin Ayd bu “sorulamaz” kabullenişi, kendine “ahmakça değil mi” sorunusu sordurmamakla aynı şey.
faruk inanç
faruk inanç 16 gün önce
@Aydin Ayd @admin lütfen birini çağırıp “bu ahmakça değil mi? Diye sorun. İlker bey, yöneticiler, Romalılar!:)
Aydin Ayd
Aydin Ayd 16 gün önce
@faruk inanç sorulamaz.
Serkan Teksoy
Serkan Teksoy 17 gün önce
at yalani
Talha Enes Bişkin
Talha Enes Bişkin 17 gün önce
Serinin en beğendiğim videosu oldu. Harika konuk 💥
Egemen Yontar
Egemen Yontar 17 gün önce
58.43.. Ben olsam "Anadolu Cumhuriyeti" koyardım. Anadolu topraklarında nefes alan bütün kültürleri kapsardım :)
Kerem Keskiner
Kerem Keskiner 17 gün önce
"Devrim bugünden küçük küçük, parça parça başlayarak, insanların alışacakları bir ortamı yaşamaları meselesidir." Şimdi anlaşıldı mı aqp'nin nasıl kekleye kekleye bugünlere geldiği. Ülkenin çoğu elinde patlamış mısır ya da çay, öküz gibi izledi bu senaryoyu. İyi uykular!
Meriç Gürbüzdal
Meriç Gürbüzdal 17 gün önce
Çok keyifliydi yahu bir kez daha izleyebilirim 👍👍☺️
Sertac Arslan
Sertac Arslan 17 gün önce
adamın kitabı bile kaos yayınlarından çıkıyor
ahmet cengiz karakeleş
ahmet cengiz karakeleş 17 gün önce
Türkiye'de ; CİA'sal İslamcı hareket, Kürtçülüğün Truva atıdır Sol hareket, Kürtçülüğün tekelindedir.
öyle biri
öyle biri 17 gün önce
harika bu kisiyle daha fazla video isterizz
Ahmet Emre İnan
Ahmet Emre İnan 17 gün önce
Yayıncılık alanındaki otoritem tanınıp övülünce ben: 4:04
Yakup
Yakup 17 gün önce
Anarko kapitalistle kapıştırmak zevkli olurdu fdjsklgjlkdfsjlgsş
ertunç can
ertunç can 17 gün önce
Çok eğlenceli ve öğretici bir sohbetti👏
Ahmet Çağan
Ahmet Çağan 17 gün önce
İlker hocam rica edicem ayakkabınızın markası ne acaba? Bağcık yok filan füme sanki baya beğendim 👍 size zahmet bi :)
Yaşar
Yaşar 8 gün önce
@Flu TV tahmin etmiştim, 800 liradan başlıyor ehehe yine iyisiniz hocam
Flu TV
Flu TV 17 gün önce
Camper
Ozgur
Ozgur 17 gün önce
biraz otorite lazım - chomsky.
Ahmet Sert
Ahmet Sert 18 gün önce
26:54 hayır efendim bütün savaşlarda olabilecek bir şey değil. Bizim tarihimizde tek bir örneği yoktur. Akıl insaf ile çalışır. Nereye kadar?
orcun
orcun 18 gün önce
akılcı olduktan sonra herkesle anlaşırım. gün beyin dediklerinin çoğuna katılmıyorum ama akılcı olarak yaptığı bazı öneriler mantıklı geldi. zaten mutlak doğru yoktur. insanların kültürleri ve bilgileri çerçevesinde anlaştıkları ortak bir yönetim şekli her türlü şu an ki sistemden iyi olacaktır. bu kapsamda bir gün ülke yönetimine akıl hakim olursa sağdan soldan veya yönsüz bakılmaksızın bu konulardaki yetkin kişilere başvurulmalıdır. belki yine kimsenin ideal çözümüne karar kılınmaz. ama bulunan ortak çözümler mükemmele yakın olur. bu da toplumun refahına katkı sağlar
Hamdi Kavak
Hamdi Kavak 18 gün önce
Bu kadar objektif ve degisime açik çok az insan dinlemisimdir. Harika bir sohbet olmus. Bir daha bekleriz efendim.
Nurullah Talaş
Nurullah Talaş 18 gün önce
Yunan Yunanistan'ı, Arap Arabistan'ı, Bulgar Bulgaristan'ı kurabilir tabi ki. En doğal hakkı. Ama Türk, Türkiye diye bir devlet kurarak hata etmiştir. Oturup konuşmalı, kendi kimliği dışında bir devletin kurulmasına yardım etmeliydi!
UĞUR EKER
UĞUR EKER 18 gün önce
Yalanlar ve egemenlerin söylemleri üzerinden komünizme vurmanın dayanılmaz hafifliği.
Notoba Balık
Notoba Balık 18 gün önce
Son zamanlarda seyrettiğim en lezzetli program. Teşekkürler flu tv 😊
Ahmett
Ahmett 18 gün önce
10 tane Like Butonu olsa 10 una da basardım, konu ve Dayımız Muhteşemmmm 👏👏👏
Buse Soylak
Buse Soylak 18 gün önce
Arkadan ezan sesi mi geliyor, yanılıyor muyum?
Ahmett
Ahmett 18 gün önce
Bu abi hakkaten ununu elemiş, eleğini asmış. Muazzam özeleştirili ve gerçeklerin farkında. En sevdiğim kısmı da kendi fikirlerini bana empoze etme kaygısı yok. Missss miss.. 👏👏👏
Alberto Contador
Alberto Contador 18 gün önce
Engin Erkiner’i de davet etmenizi isterim ama sanırım buraya gelemiyor. Ama belki de artık gelebiliyordur.
Alberto Contador
Alberto Contador 18 gün önce
Gerçekten de söylediği herşey çok isabetli, büyüdükçe, geçmişi araştırdıkça, insanlar tanıdıkça pek çok şeyi farklı görmeye başlıyorsunuz... 32 yaşındayım ve hayattan çıkardığım en mantıklı ders veya tespit şu oldu; en güzel devrim aslında insanın kendi zihninde başlıyor ve sadece oraya ait kalıyor... toplumu değiştirmek, yeni insanı yaratacağını iddia etmek gerçekten hem zor hem imkansız olmasının yanı sıra çok da anlamsız bir eylemdir.
Emrah demirbaş
Emrah demirbaş 18 gün önce
49:40 1 dk önce reddettiğin şeyi burada kabul ediyorsun olmaz ki hocam. Hoca gerçekten Anarşinin vücut bulmuş hali. sürekli bir şeylere karşı
Emrah demirbaş
Emrah demirbaş 18 gün önce
43:47 bir "rönesans" beklentisi malesef bıktım bu mantıklardan "bir rönesans olmalı" hep bi başka yönden bir beklenti. kalk adam kendin yap ya
ali yaz
ali yaz 18 gün önce
44:56
Emrah demirbaş
Emrah demirbaş 18 gün önce
13:54 "Savaşa karşı olmak" bu bir slogan olmaktan öteye geçmedi. çünkü sonrasında azerbaycana girdiler . savaş karşıtlığı pek yok gibi
Güldür Güldür Show - Çukurcuk
1:13
Güldür Güldür
görünümler 517 B
ÇAMURDA KALECİLİK YAPMAK !!
16:57
Nevzat Özkur
görünümler 201 B
Tüketim | Yanlış Okumalar - Yalın Alpay - B01
34:03
Güldür Güldür Show - Çukurcuk
1:13
Güldür Güldür
görünümler 517 B
ÇAMURDA KALECİLİK YAPMAK !!
16:57
Nevzat Özkur
görünümler 201 B
Lucifer 5. Sezon: 2. Kısım | Resmi Fragman | Netflix
2:15
Çin'den Rc KEPÇE ve KAMYON Aldım!
11:38
Mendebur Lemur
görünümler 704 B
Alev Alev 26. Bölüm Fragman
1:11
Alev Alev
görünümler 923 B
Emanet | 172. Bölüm
53:28
Emanet Dizisi
görünümler 258 B